woensdag 15 januari 2014

Eigen magazine

Vandaag was ik vroeg opgestaan om de laatste dingen voor mijn tijdschrift te schrijven. Toen ik dit in Indesign wou zetten, kwam ik erachter dat de licentie was verlopen. Ik moest dus naar school om aan mijn magazine te werken. Ik had het werk een beetje onderschat. Ik ben er echt heel erg lang mee bezig geweest. Om 12.30 uur kwam ik op school en om 18.30 ging ik naar huis. En mijn magazine was nog steeds niet af. Ik heb avond gegeten en ik ben meteen weer verder gegaan met mijn magazine. Dit heb ik gedaan op mijn kleine laptop. Het scherm is erg klein en daardoor is het niet lekker werken. Mijn laptop is ook niet de snelste, dus dat zat ook nog even tegen. Het is uiteindelijk wel gelukt voor de deadline. En daar ben ik blij om. Ik ga maar lekker mijn bed in, want ik ben echt gaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten