donderdag 9 januari 2014

Hoofdpijn

Vandaag had ik de hele dag hoofdpijn. Geen idee hoe het komt, maar het ging niet vanzelf weg. Verder heb ik ook veel aan mijn hoofd. Mijn tijdschrift is nog steeds niet af. En de voornemen die ik gister had is niet nagekomen. Ik had mijn dag niet zo. Ik vergiste mij in de tijd. Ik vergat op de terug weg vanuit school in te checken bij de trein. Ik kwam erachter toen ik al een deel van het perron op was gelopen. Ik zag de trein die ik moest hebben al aankomen, dus ik besloot te rennen naar de incheckpoortjes. Toen ik had ingecheckt toen stond de trein al stil. Ik ben zo snel mogelijk weer naar de trein gerent. Gelukkig heb ik de trein nog kunnen halen. Verder heb ik nog wat dingen bij de Kruidvat gekocht. Want die hadden dingen in de aanbieding die ik wou hebben. In het winkelcentrum in Almere Muziekwijk hadden ze niet wat ik wou. Dus ben ik daarna nog naar de stad geweest. Ik heb daar twee Kruidvat winkels bezocht totdat ik eindelijk had gevonden wat ik wou hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten