vrijdag 24 januari 2014

Geen Bistrips meer

Zoals jullie gisteren hebben gezien, had ik geen blog. Eigenlijk was ik het vergeten om te maken. Ik zit er nu al twee weken mee, dat er eigenlijk geen Bitstrip meer aansluit op wat ik die dag heb gedaan. Ik ben de afgelopen steeds een half uur per dag aan het zoeken naar een Bitstrip die ik kan gebruiken. Ik wil niet in de herhaling vallen met mijn Bitstrips. Op een gegeven moment zijn er geen Bitstrips meer om een blog over te schrijven. De komende periode maak ik geen spannende dingen mee. Als ik op een dag weinig verschillende dingen te doen heb, dan wordt het steeds moeilijker om origineel te blijven. Daarom heb ik besloten om te stoppen met deze blog.

Het moest er een keer van komen. Ik had gehoopt om de 100 bitstrips te halen. Het zijn er uiteindelijk ongeveer 78 geworden. Ik ben de afgelopen 12 weken lang zes dagen per week een Bitstripblog geplaatst. Dit vergde veel discipline van mij. Meestal ben ik daar niet zo goed in. Maar ik moet toegeven dat dit verrassend genoeg heel erg goed is gegaan. Ik heb al die weken met plezier Bitstrips gemaakt en mijn dag beschreven. Ik hoop dat dit gewaardeerd werd. dit betekent niet dat ik mijn Bitstrip App ga verwijderen. Ik ga mij kostelijk vermaken met de nieuwe Bitstrips die elke dag in de App komen.

Oké om het af te leren mijn laatste Bitstrip:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten