woensdag 8 januari 2014

Uitstellen

Dingen uitstellen. Ik doe het mijn hele leven al. Vooral als het gaat om schoolopdrachten. Ik begin dan altijd op het laatste moment en heb alles vaak op het nippertje van de deadline af. Aanstaande maandag moet ik mijn eigen tijdschrift inleveren. En wat heb ik tot nu toe? De voorkant. Ik ben er wel erg blij mij, maar er moet nog zoveel meer bij.
Ik moet veel verslagen schrijven en daar moet ik allemaal nog mee beginnen. Ik had voor vandaag voorgenomen om deze af te hebben. Ik ben wel begonnen, maar naar twee zinnen was ik alweer afgeleid. Ik moet het morgen maar echt gaan typen, anders kom ik echt in de problemen.
Ik ben wel op de hoogte van alle opdrachten en ik heb vandaag wel voorbereidingen gedaan om er mee te beginnen. Dat is voor mij heel wat. Maar liever had ik het nu al af gehad.
Morgen weer een dag en nu hopen dat het mij wel lukt om mijzelf te dwingen om de opdrachten uit te werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten