dinsdag 14 januari 2014

Goed nieuws

Vandaag was een spannende dag voor mij. Ik had een tentamen. Het was de zesde kans en ik had mij niet ingeschreven. Gelukkig kreeg ik net voor het tentamen een mail van de examencommissie dat ik het tentamen mocht maken. Dat was echt een pak van mijn hart. Ook net voor het tentamen kreeg ik een mail met de bevestiging dat ik mag beginnen met afstuderen. Alleen nog de benodigde studiepunten halen door twee tentamens te halen en dan is het officieel. Mijn dag kan echt niet meer stuk. Ik had trouwens een goed gevoel over het tentamen. Meestal ben ik de volle twee uur bezig, maar nu met nog één uur te gaan moest ik nog één vraag beantwoorden. Ik heb alle tijd genomen om deze vraag te beantwoorden en ik heb meerdere keren mijn andere antwoorden doorgelezen. Ik was tevreden met wat ik had opgeschreven. Het is nu afwachten op het cijfer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten