zondag 12 januari 2014

Weekend blog 10

Zaterdag had ik uitgeslapen. 'S middags moest ik pas weg om te korfballen. Wij hadden een uitwedstrijd in Culemborg. Ik had rijddienst en mocht er met de nieuwe auto heen rijden. Wij hadden gelijk gespeeld en ik had nog een doelpunt gemaakt. Na een uitwedstrijd gaan wij altijd naar de MC Donalds. ik verheugde mij er zelfs op en had kortingsbonnen meegenomen. Uiteindelijk kwamen wij geen MC Donalds tegen op de terugweg en hadden wij besloten om bij de Burger King te eten. Het eten daar vond ik niet zo lekker. Het was zelfs zo erg dat ik een klachtbrief heb gestuurd naar de Burger King.

Vannacht kon ik niet zo goed slapen. Ik was om 04.00 uur nog steeds wakker. Ik heb die ochtend daarom ook lekker uitgeslapen. Na heel lang uitstellen kon ik er vandaag niet meer onderuit. Ik moest stukken typen voor mijn eigen tijdschrift. Ik ben minder opgeschoten dan gehoopt, maar het begin is gemaakt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten