woensdag 1 januari 2014

Slapen

Oke, dit is geen Bitstrip van de dag, maar van de nacht. Allereerst wil ik iedereen een gelukkig Nieuwjaar wensen.

Leon en ik kwamen om 03.15 uur thuis. Wij hebben toen nog achter de laptop liedjes geluisterd en zijn toen om 03.30 uur naar bed gegaan. Leon sliep heel snel. Ik had wat meer moeite om in slaap te kunnen vallen. Ik heb eerst nog filmpjes op Youtube gekeken en daarna ben ik snel in slaap gevalle met.  Om 07.45 uur was ik klaar wakker. Ik hoorde Leon hard snurken. Ik heb geprobeerd om hem anders te laten liggen. Dit hielp wel. Ik ben toen weer in slaap gevallen en om 11.30 werden wij wakker.

Verder hebben wij niets ondernomen. Wij hebben de hele dag op de bank gezeten. En tegelijkertijd tv gekeken en gecomputerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten