zondag 5 januari 2014

Weekend blog 9

Zaterdag had ik een korfbalwedstrijd. Sinds een lange tijd kwamen mijn ouders kijken. Mijn vader heeft ook nog eens foto's gemaakt van de wedstrijd. Deze zijn erg leuk geworden. Wij hebben helaas niet gewonnen. In het begin van de tweede helft lieten wij te veel doelpunten door. Deze achterstand was niet meer in te halen. Met nog één minuut op de klok gaan wij vaak lukraak schieten. Op het moment dat ik de bal kreeg en zag dat ik vrij stond, ging ik meteen schieten. En wat denk je. Ik schoot raak. Voor mij was het volledig onverwachts en een teamgenootje riep dat ik niet moest schieten, omdat er geen vang stond. Ik vond het een mooie actie. De stand was uiteindelijk 10-15.
Zondag had ik een druk dagje. Voor school wel te verstaan. Ik had meerdere deadlines die ik moest halen. Het is wel allemaal gelukt, maar er zat veel werk in. Ik heb zoveel getypt dat ik het gevoel heb dat mijn hoofd ontploft. Pfff. En dat te bedenken dat ik morgen ook druk met school bezig moet zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten