zondag 19 januari 2014

Weekend blog 11

 
 Zaterdag was een rustig dagje. Leon en ik gingen eerst naar een bouwzaak. Daar heeft Leon hout gekocht voor een kist. Daarna zijn wij naar de Decathlon geweest. Ik wou daar een hardloopjasje kopen, alleen hadden ze mijn maat niet meer. Daarna hebben wij nog boodschappen gedaan. Verder heb ik tv gekeken en gecomputerd. Owja, ik heb ook nog een cakejes gebakken. Dit ging niet helemaal goed, omdat er door het ronddraaien van de oven één cakevormpje was omgevallen. Toen de oven piepte en ik de oven open deed schok ik van de ravage wat het omgevallen cakeje had achtergelaten. Dit was ondertussen al gebakken, dus Leon en ik hebben met een lepel de vastgeplakte cake van de onderkant van de oven geschaafd. De cake was erg lekker. 'S avonds als je niets te doen hebt, dan ga je jezelf dingen afvragen. De bovenstaande Bitstrip is daar het resultaat van. Ik ben er nog steeds niet uit.



Zondag was ook een rustige dag. Leon had geen ontbijt meer in huis, en ik speciaal voor mij naar de supermarkt gereden. Hij kwam terug met allemaal lekkere dingen. Hij had croissantjes en M&M's meegenomen. Echt een verassing. Verder heb ik gecomputerd terwijl Leon in de schuur bezig was met zijn kist. Ik verveelde mijzelf dus ik besloot om een stukje te gaan hardlopen. Toen ik terug kwam was het tijd voor voetbal. Leon kon de wedstrijd Ajax-PSV op zijn laptop zetten. Wij hebben de hele wedstrijd gekeken. Leon baalde erg van de uitslag. Ik vond het wel grappig om zijn reactie te zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten