vrijdag 3 januari 2014

Zelfgemaakte pizza

Vandaag was mijn laatste dag in Eindhoven. De dag begon al vroeg omdat ik nog wat moest afmaken voor school. Ik heb het twee weken lang uitgesteld dus ik had een beetje stress. Het is allemaal wel gelukt. Vandaag ook weer lekker op de bank gehangen en mijn koffer weer ingepakt. Ik kon er nu pas net achter dat ik een paar spullen ben vergeten. Maar dat komt de volgende keer wel.
Voor het avondeten heeeft Leon besloten om zelf pizza te maken. Ik heb Leon geholpen met het schaven van de kaas. De pizza smaakte heerlijk.
Na het avondeten ben ik meteen naar huis gegaan. Het moest wel via een omweg, want er reden geen treinen meer van Utrecht naar Almere. Dus ik moest eerst naar Amsterdam Centraal en dan naar Almere.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten