dinsdag 21 januari 2014

Water drinken

Het afstuderen is nu echt begonnen. Ik heb mijn computer op een andere plek gezet en mijn bureau opgeruimd. Ik ben erg blij met de opstelling. Ik moet een beetje denken aan mijn vorige stageplek. Het ziet er een beetje uit als een kantoor. Ik hoop dat ik op deze plek gedisciplineerd aan de slag kan gaan met mijn scriptie. Tijdens het typen krijg ik vaak dorst. Ik heb daarom ook een flesje water op mijn bureau staan. Als deze leeg is, dan ga ik naar de badkamer op deze weer te vullen met water. Ik hoop dat ik dit kan doorzetten, zodat ik ''gezonder'' bezig ben.
Verder had ik vandaag een presentatie voor het project. Ik was onwijs zenuwachtig en ik was aan het trillen toen ik op het podium stond. Desalniettemin ging het goed en ben ik tevreden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten