donderdag 19 december 2013

Bitstrip ter voorbereiding op Kerst



Voor het eerst heb ik een Bitstrip gemaakt die niet speciaal voor mijn blog is gemaakt. Het is de bovenstaande Bitstrip geworden. Ik had vanochtend een beetje stress omdat ik mijn dossier moest afmaken. Toen ik die af had besefte ik dat ik nog een wikkel nodig had voor om een chocoladereep. Ik wist niet hoe groot die wikkel moest worden, dus ik ben snel naar de winkel gegaan om een reep chocolade te halen. Ik heb de wikkel opgemeten en op de computer dezelfde afmetingen ingevoerd. Een mooie groene kleur en deze Bitstrip erop. Hij is leuk geworden. Dit cadeau wil aan mijn schoonzussen geven. Het wordt uiteindelijk brownie een recept die ik vorig jaar met kerst had gemaakt. Ik wil alle droge ingrediƫnten in een potje doen met een mooie strik met de reep chocolade eraan vast. En dan ook nog een kaartje toevoegen met de instructies.

Verder heb ik vandaag twee en een half uur gewacht op een pakketje die ik zou krijgen. Nu is dat pakketje voor de kerst, maar ik wou het graag zelf in ontvangst nemen. Dit is uiteindelijk niet gelukt, omdat ik boven in mijn kamer zat. Mijn moeder heeft het pakketje aangenomen. Het was een mooie kerstachtige doos.

'S avonds heb ik nog gedanst. Wij waren maar met z'n vieren. Wij hadden wel alle ruimte, maar met een grote groep vind ik het toch leuker.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten