dinsdag 3 december 2013

Spaghetti Yeah!



Vandaag had ik een drukke dag op school. Wij hadden zelfs geen moment pauze van half 10 tot 15.00 uur. Wij gingen van het ene college naar het andere en vervolgens nog twee gesprekken en nogmaals een college. Het was drukke, maar wel een leuke dag. Één voordeel, de tijd ging wel snel voorbij.

Leon kwam naar mijn huis omdat wij elkaar een tijdje niet hadden gezien. Daarnaast is Leon het eten van de kantine op zijn werk een beetje zat. Daarom vind hij het lekkerder om bij mij thuis te eten. We aten spaghetti. De laatste tijd ben ik daar echt gek op. Leon vond de spaghetti niet zo lekker, omdat de saus niet gekruid was en het smaakte naar pakje. Hahaha, ik vond het wel lekker. Ik had er veel kaas opgedaan, ik denk dat het dan wat anders smaakte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten