vrijdag 6 december 2013

Dansen in het openbaar

Vandaag moest ik weer naar school. Ik had twee colleges en daarna gingen wij vergaderen. Ik had geluk dat ik vanochtend een trein eerder had genomen, omdat ik nog wat moest uitprinten voor het college. Als ik de trein had genomen die ik altijd neem op vrijdag, dan was ik een half uur te laat in de les gekomen. Het eerste college was als vanouds zeer leerzaam. Het tweede college was echter het toppunt van een slecht college. Het onderwerp had NIETS met de opleiding te maken. Maargoed dat heb ik ook weer overleeft. Daarna een fijne vergadering gehad. Ik had net de trein gemist, dus moest ik een kwartier wachten. En het was koud. Tijdens het wachten begon ik mijzelf een beetje warm te houden door te dansen. Ik werd wel wat raar aangekeken, maar dat maakte mij niets uit. Ik kreeg het er iets warmer van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten