zondag 22 december 2013

Weekend blog 7

 Zaterdag kon ik moeilijk mijn bed uitkomen. Ik ben er net zo lang in gebleven totdat ik veel trek kreeg. In mijn bed was het lekker warm. Op het moment dat ik mijn arm onder de deken vandaan haalde, kreeg ik het meteen koud. Ik heb verder die middag niets gedaan. 'S avonds moest ik om 21.15 uur korfballen in Houten. Van te voren gingen ik met mijn team een patatje eten in de kantine. Wat ik best raar vond was dat wij om 23.00 uur klaar waren met douchen en dat wij toen nog naar huis moesten. Ik was uiteindelijk 00.00 uur thuis. Ik had de haken van de voordeur erop gedaan in de veronderstelling dat ik de laatste was die thuis kwam. Dit was niet zo, want mijn vader moest nog thuis komen. Dat wist ik niet. Mijn vader heeft mijn zusje wakker gebeld om te vragen of zij de deur open wou doen.
Vandaag heb ik heerlijk uitgeslapen (11.48 uur werd ik wakker). Na een kort ontbijtje werd ik gebeld door mijn ouders of ik nog naar de stad kwam. Zij waren er al en ik had aangegeven dat ik ook nog naar de stad moest. Ik heb daar een aantal kerstcadeautjes gekocht voor mijn familie. Daarnaast heb ik ook nog kleding geshopt met mijn moeder(mijn vader was toen al naar huis). Ik slaag meestal  nooit, maar dit keer heb ik een leuke outfit en een jurkje die ik aan doe met kerst. Op een gegeven moment vroeg ik mij af hoe laat het was. Ik keek op mijn telefoon en toen was het opeens al 15.45. Ik was dus al bijna 3 uur in de stad. Meestal houd ik dat slecht één uurtje vol. Ik had alleen mijn ontbijt op en ik besefte toen pas dat ik echt trek had. Thuis heb ik nog een broodje gegeten om de trek te stillen. En een uurtje later gingen wij avondeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten