maandag 2 december 2013

Te veel pepernoten



Vandaag moest ik naar school om mijn aanmeldformulier te bespreken. Misschien is er nog een kans dat ik deze opnieuw mocht inleveren in januari. De docenten zijn druk bezig om dit erdoor heen te krijgen bij een commissie. Vrijdag hoor ik daar als het goed is meer over.
Al vier dagen ben ik mij misselijk aan het eten van chocolade pepernoten. Ik ben daar zo dol op, dat ik maar door blijf eten. Al vanaf vrijdag ben ik in de avond misselijk naar mijn bed gegaan. Vandaag is dat ook het geval. Ik had vanmiddag mijn laatste bak met pepernoten opgegeten en vervolgens avond eten. Dat was niet echt een succes. Want ik was tegen de tijd dat ik moet korfbal trainen nog steeds misselijk. Gelukkig heb ik alles binnen kunnen houden. Nu maar lekker mijn bed in kruipen en hopen dat ik morgen niet meer misselijk ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten