donderdag 26 december 2013

Tweede Kerstdag

Vandaag hebben Leon en ik kunnen uitslapen. Mijn ouders hadden lekkere afbak broodjes gehaald die wij zelf nog moesten afbakken. Dit hebben wij gedaan, daarna was het snel mijn spullen inpakken om naar Eindhoven te gaan.
In Eindhoven zijn Leon en ik meteen aan de slag gegaan met het voorgerecht.  Wij maakten wraps en bladerdeeg rolletjes.  Het waren kleine hapjes, maar dat was juist goed, omdat er nog drie gangen achteraan kwamen. De hapjes waren snel op, dus dat is een goed teken.
De verdere drie gangen waren echt heerlijk. Er waren ook nog een aantal cadeaus aan elkaar gegeven. De brownies in a jar vielen ook goed in de smaak.

Morgen komt er geen blog ook online, want ik zit dan in Antwerpen. Zondag komt er een extra lange blog online.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten