woensdag 25 december 2013

Eerste Kerstdag

Toen ik vanochtend wakker werd besefte ik het al eerste Kerstdag was. De tijd is voor mijn gevoel echt snel gegaan. Qua ontbijt en lunch hebben wij niets bijzonders gedaan. 's Middags kwam mijn oma en later kwam Leon ook. Wij hebben gezellig spelletjes gespeeld, hapjes gegeten en foto's gemaakt van ons allemaal. Toen was het alweer tijd voor het avondeten. Wij gingen gourmetten. Dat doen wij eigenlijk altijd met kerst en het is nog steeds leuk om te doen. Mijn vader had de gourmet tot in de puntjes voorbereid. Er waren echt veel verschillende soorten vlees en brood. Het was echt lekker. Mijn vader had om mijn idee pannenkoekenbeslag gemaakt. Niemand had eraan gedacht om deze op de tafel te zetten. Toen ik eigenlijk al genoeg vlees ophad bedacht ik mij dat wij nog beslag in de koelkast hadden. Mijn vader vond, omdat ik erom had gevraagd dat ik het wel moet nemen. De eerste pannenkoek ging met tegenzin naar binnen. Maar toen zag ik Leon een pannenkoek carameliseren en toen wou ik dat ook wel. Leon heeft zo een pannenkoek voor mij gemaakt.
Na het opruimen even uitbuiken op de bank en GTST kijken. Daarna kwam het toetje. Net als ieder jaar is dat Viƫntta ijs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten