zondag 8 december 2013

Weekend blog 5

 Zaterdag werd ik voor mijn wekker wakker. Dat was een goed teken. Ik moest om 11.00 uur van huis weg omdat ik aan de beurt was om zaalcommissaris te zijn bij korfbal. Dat hielt in dat ik het scorebord bij moest houden. Dit heb ik twee uur gedaan en toen was het tijd om mijn sportkleding aan te trekken en zelf een wedstrijd te spelen. De eerste helft stond ik wissel. De tweede helft heb ik wel gespeeld. Na de wedstrijd sprong ik meteen onder de douche en ging ik weer terug naar huis. Toen ik thuis kwam moest ik snel nog een paar spulletjes pakken en moest ik snel de trein naar Utrecht halen. Op Utrecht Centraal moest ik nog even wachten op de trein naar Eindhoven. Na de trein moest ik nog rennen om de bus te halen, dit was gelukt. Eenmaal bij Leon thuis aangekomen was er een vriend van hem aanwezig. Leon ging met een aantal vrienden uit eten. Hij had al een paar biertjes op, dus ik heb hem naar het restaurant gebracht. Ik wist ongeveer hoe laat Leon klaar was met eten, dus ik was er alvast heen gereden. Ik had het niet zo goed ingeschat en ik moest één uur wachten. Gelukkig was er leuke muziek op de radio waarmee ik mijzelf kon vermaken. Leon belde mij toen hij klaar was met eten. Hij was verrast dat ik er al stond. Verder hebben wij nog op de bank tv gekeken.

 
Zondag was echt een rustige dag. Pas om 15.00 uur gingen Leon en ik op pad. Leon moest nog een sinterklaascadeautje kopen voor de surprise van aankomende zaterdag. Dit is gelukt. Verder zijn wij nog naar de Makro geweest om boodschappen te doen en te tanken. Eenmaal thuis hadden Leon en ik best trek en begonnen wij met het voorbereiden van het eten. Leon had als verrassing dat wij gingen gourmetten. Het vlees was echt heerlijk en het was gezellig. Na het opruimen was het tijd om de kerstboom om te tuigen. Leon ging eten maken voor de komende week en ik heb voor het eerst in mijn eentje de kerstboom versierd. De boom is niet zo groot, dus ik was er snel mee klaar. Het resultaat is mooi geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten