dinsdag 24 december 2013

Ik heb suiker nodig

Ik ben iets te laat met deze blog, omdat ik net pas thuis ben van een kerstborrel van korfbal.

Vandaag was een rustig dagje. Ik heb wat boodschappen gekocht en ik heb een musical op tv gekeken. Verder kwamen mijn oom en tante langs. Die bleven ook mee eten. Na het eten ging ik naar Huizen, want daar was een kersttoernooi waar alle junioren en seniorenteams aan mee deed. Dit was leuk. Wij hadden wel verloren, maar wij hadden er plezier in. En daar gaat het om. Na het toernooi nog snel gedoucht en toen konden begon de kerstborrel. Elk team had hapjes gemaakt en het was gezellig. Ik merkte toen ik nog niets had gegeten dat mijn lichaam erg aan het trillen was. Mijn lichaam had suiker nodig. Ik had een heerlijk plak cake en daarna voelde ik mij veel beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten