dinsdag 17 december 2013

Het laatste moment

Vandaag weer een drukke en lange dag. Eigenlijk net als alle dinsdagen. De lesdag begon al om 10.00 uur. Na een kwartier had de docent niets meer te vertellen en heb ik met mijn groepje besloten om aan ons eigen tijdschrift te werken in het computerlokaal. Dit liep over in het college InDesign. Vervolgens hadden wij een gesprek met de consultant en de wekelijkse vergadering. Om 14.00 uur hadden wij een gastcollege over fotografie. Er werden echt de basis dingen van fotografie verteld. Dat vond ik wel jammer.

Maar nu even terug naar de Bitstrip. Ik heb echt enorm veel dingen te doen de komende weken. Ik had daar vorige week al mee kunnen beginnen, alleen dit heb ik niet gedaan. Erg jammer, want nu moet ik alles op het laatste moment maken. Dit zorgt voor veel stress. Ik kan mijzelf altijd iets voornemen om iets voor school te maken, alleen op het moment dat ik het daadwerkelijk wil gaan doen dan word ik afgeleid door andere dingen. Ik hoop eens van het uitstel gedrag af te komen. Een mooi voornemen dus voor 2014.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten