dinsdag 10 december 2013

Nadenken

Vandaag had ik weer een lange drukke dag op school. Eigenlijk net zoals alle dinsdagen. Het was wel een leuke dag, die snel voorbij ging. Het was een dag dat ik goed moest nadenken over wat ik de komende periode moet doen voor school en hoe ik dat ga invullen. Ik had meerdere dingen waarover ik goed moest nadenken. Één daarvan is mijn eigen tijdschrift. Ik heb het programma waarin ik mijn tijdschrift moet maken nu door. Nu is de vormgeving aan de beurt. Ik heb wel een aantal ideeën in mijn hoofd, maar dit zijn nog losse ideeën. Ik heb vandaag goed nagedacht over hoe ik alle content in mijn tijdschrift kan plaatsen. Ik ben tot de conclusie gekomen dat daar veel werk in gaat zitten. Ik moet alles toch wel goed gaan plannen om het tot een goed einde te laten komen. Eerst nog maar even alles goed op een rijtje zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten