zondag 15 december 2013

Weekend blog 6

 
Zaterdag was een dag dat ik eindelijk na een hele week vroeg op staan kon uitslapen. Gelukkig maar, want ik had het nodig. Rond 12.00 uur kwamen Leon en ik beneden om te ontbijten. Daarna nog de laatste hand gelegd aan de surprise en vervolgens zijn Leon en ik naar de stad te gaan om te shoppen. Wij waren binnen één uur al klaar met shoppen. De winkels vond ik niet zo erg boeiend. De planning was om een paar uur door te brengen in de stad en vervolgens meteen door te gaan naar mijn schoonouders om daar Sinterklaas te vieren. Het was eigenlijk wel goed dat wij eerder klaar waren met shoppen, want wij moesten nog boodschappen halen voor de zondag. De surprise avond was als vanouds zeer gezellig en er waren leuke surprises en cadeaus. Het was een geslaagde avond..
 
Zondag was een luie dag. Wederom hebben wij weer uitgeslapen. Wij hadden niets op de planning. Eigenlijk hebben wij naast het koken de hele dag op de bank door gebracht.  Er waren nieuwe afleveringen te zien van de Simpsons. Dit hebben wij ook de hele middag gekeken.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten