zondag 1 december 2013

Weekend blog 4

 Zaterdag had ik een drukke dag. Eerst ging ik met het openbaar vervoer naar korfbal om kantinedienst te draaien voor mijn korfbalclub. Mijn teamgenoot die samen met mij de kantinedienst zou draaien kwam niet opdragen. Zelfs zijn telefoon nam hij niet op. Gelukkig was er iemand van de kantinecommissie die mij vergezelde, anders had ik het echt veel te druk gehad. Na de kantinedienst heb ik twee wedstrijden gekeken van mijn eigen club. Ik moest namelijk een paar uur wachten voordat wij moesten verzamelen voor onze eigen wedstrijd.
Toen het eindelijk zover was werd duidelijk dat de jongen die samen met mij kantinesdienst moest draaien niet kwam opdagen voor de wedstrijd. Wij moesten dus snel een andere heer regelen. Gelukkig wou er iemand met ons mee naar Doorn. De wedstrijd verliep niet zo goed en wij hebben ook met een grote uitslag verloren.

Na de wedstrijd vertrokken wij na het douchen naar Almere om bij teamgenootjes Sinterklaas te vieren. Wij hebben daar patat besteld, want wij hadden nog niet gegeten. Na het eten begonnen wij met een cadeaudobbelspel. Op de dobbelsteen stond allerlei opdrachten. Bijvoorbeeld 'een stoel naar links schuiven/ een stoel naar rechts schuiven' en nog een paar opdrachten. Iedereen had twee cadeaus gekocht en tijdens het spel werden de cadeaus verdeeld. Omdat ik geen vervoer had om naar huis te gaan heeft mijn vader mij daar opgehaald. Echt super lief.
 Vandaag ben ik naar een bouwmarkt geweest om nog iets te kopen voor mijn surprise. Verder heb ik een dag achter mijn computer doorgebracht. Ik heb een aantal programma's van het weekend teruggekeken en spelletjes gespeeld. Op Facebook zag ik vele berichten voorbij komen over Paul Walker. Echt ongelofelijk dat hij is overleden. Ik vind het vooral zonde van de film waar hij mee bezig was, want deze film komt er waarschijnlijk niet meer. Echt zonde want ik ben echt fan van die film. Op dit moment ben ik de finale aan het kijken van So You Think You Can Dance. Ik heb de laatste weken het programma niet gevolgd, maar de finalisten vind ik allemaal super goed.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten