woensdag 11 december 2013

Tja...wat zal ik erover zeggen

Na weer een vroeg financieel college (8.30 uur) moest ik vier uur wachten om eindelijk naar het evenement Handshake te gaan. Dit was geregeld vanuit school en het was een verplicht onderdeel. De bedoeling was dat je acht keer vijf minuten een speeddate had met iemand die een bedrijf heeft met een probleem. Ik heb helemaal niet gespeeddate. Erg jammer. Geen idee waarom niet. Ik vond het jammer dat het op de locatie erg koud was. Zelfs binnen had ik met een jas aan. En toen had ik het zelfs koud. Als laatste onderdeel was er een brainstorm. Ik kon niet goed nadenken omdat ik het koud had. Een soort van brainfreeze ofzo. Ik was dus niet echt onder de indruk van het evenement.
Eenmaal thuis gekomen kon ik meteen avond eten en daarna ben ik meteen aan de slag gegaan met de laatste dingen voor mijn surprise.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten