vrijdag 20 december 2013

Kwaad

Het is echt niet te geloven. School heeft sinds dit jaar een nieuwe regel als het gaat om inschrijven voor herkansingen. Nu is het zo dat de inschrijving is gesloten en ik mij voor twee tentamens niet heb ingeschreven. Dit is cruciaal, omdat ik de studiepunten van die tentamens nodig heb om te mogen afstuderen. Ik ben niet de enige die dit ook is vergeten. Met een groepje zijn wij naar de servicedesk gegaan van school. Daar konden zij ons niet helpen. Vervolgens naar iemand van de examencommissie gegaan. Van die vrouw moesten wij een mail sturen. Dit heb ik meteen gedaan toen ik thuis kwam. Waar ik nou het meest kwaad om ben is dat de inschrijfprocedure ineens veranderd en dat niet duidelijk wordt.
Tja.. het is even afwachten op de uitslag. Wel een vervelende manier om de vakantie in te gaan. Het is in ieder geval twee weken wachten en hopelijk krijg ik de eerste schoolweek de uitslag.   



Geen opmerkingen:

Een reactie posten