vrijdag 13 december 2013

Fridaynight Pizza

Vandaag begon de dag weer vroeg. Om 10.00 uur moest ik in Amsterdam zijn voor een brainstorm. Daarvoor ben ik nog even langs school gegaan om mijn gedicht voor de surprise uit te printen. Vanuit daar ben ik naar de locatie gegaan. De reis liep niet helemaal zoals het moest. De bus was al 5 minuten later. Eenmaal aangekomen op station Diemen, zag ik dat de trein die ik moest nemen defect was. Dat werd dus een kwartier wachten in de kou. Na de trein moest ik ook nog een stukje met de bus en een stukje lopen. Omdat ik een trein later moest nemen, zou ik ook niet op tijd aankomen. Ik wist de route niet naar het gebouw. Gelukkig kwam ik een paar klasgenoten tegen in de bus. Die wisten de weg wel. Daar heb ik echt geluk mee gehad.

De brainstorm liep niet helemaal goed, omdat niemand van mijn groepje echt een leuke ideeën kon komen. Tijdens het brainstormen hebben wij een huis bezocht dat volledig uit duurzame materialen is gebouwd. Heel apart om dat te zien. En ik vond het gaaf dat er mensen in wonen.

Na deze middag ben ik naar huis gegaan om mijn surprise op te halen. Vervolgens ging ik met een koffer en mijn surprise op een karretje naar Eindhoven. Echt een gedoe, maar het is weer gelukt. Eenmaal bij Leon aangekomen gingen de pizza's de oven in. De tweede dag op rij dat wij beide een pizza aten. Maar het was wel weer lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten