donderdag 28 november 2013

Creatieve middag



Vandaag hoefde ik alleen in de middag naar school. Wij moesten een aantal tijdschriften, een schaar en lijm meenemen. Aan het einde van de periode moeten wij een eigen tijdschrift ontwerpen. Vooraf moesten wij een moodboard maken. Ik vond dat niet echt leuk. Ik had tien tijdschriften doorgebladerd, maar ik kon geen plaatje vinden die mij aansprak. Dan kwam misschien doordat ik alleen maar typische vrouwenbladen had. Die spreken mij op een één of andere manier niet aan. Ik werd er een beetje chagrijnig van, omdat iedereen om mij heen druk bezig was met knippen. Ik had wel twee plaatjes uitgeknipt, maar echt verder kwam ik er niet mee. Uiteindelijk heb ik gebruik gemaakt van Pinterest en daar heb ik gelukkig snel plaatjes kunnen vinden. Met een collage maak app heb ik deze plaatjes samengevoegd en het is al zeg ik het zelf een mooie moodboard geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten