vrijdag 29 november 2013

Baaldag



 
De dag begon zo leuk vandaag. Ik moest al vroeg op school zijn om twee colleges te volgen. Dit keer vond ik de onderwerpen leuker dan vorige week en ik heb veel inspiratie op gedaan voor mijn tijdschrift. Na een korte vergadering met de projectgroep kon ik al vroeg in de middag naar huis. Thuis heb ik de laatste hand gelegd aan de debriefing die ik naar mijn opdrachtgever van mijn afstudeerplek heb gestuurd. Nadat ik dat had gedaan keek ik op mijn schoolmail. Daar kreeg ik een vervelend mailtje dat ik een half jaar studievertraging heb opgelopen. PFFF. Ik heb het alleen nog maar een klasgenootje verteld, omdat we samen op dat mailt aan het wachten waren. Vandaag was de uiterlijke dag dat we te horen zouden krijgen of het afstudeeronderzoek aan de gestelde eisen voldoet. In mijn ogen deed dat het, maar de afstudeercommissie dacht daar anders over. Ik heb klasgenootjes gesproken waarvan de opdracht ook niet is goed gekeurd. Die mogen begin januari hun voorstel nog een keer inleveren. En ik…..bij mij komt er te staan dat ik vanaf september mag afstuderen. Ik snap het niet en ik zit vol met vragen. Ik heb echt geen idee waarom mijn afstudeeropdracht niet is goedgekeurd.
Ik heb gehoord dat er op maandag een inloopspreekuur is op school en dat de docenten dan beschikbaar zijn om vragen te beantwoorden. Ik heb geen idee hoe laat dat maandag is, dus ik ga er maar gewoon vroeg heen. Hopelijk kan ik het nog veranderen, want ik ben er echt kapot van. Maar ik ga er niet van uit.

Ik had mijn tijd na het afstuderen zo mooi uitgestippeld. Ik zou gaan intrekken bij Leon en daar in de buurt een baan zoeken. Nu wordt dus allen nog een half jaar uitgesteld. Erg jammer. Daarbij komt ook nog dat ik een half jaar aan het verspillen ben. In de tijd dat ik eigenlijk moest afstuderen zit ik thuis NIETS te doen. En dan moet ik na de zomervakantie knallen met mijn afstudeeronderzoek. Het heeft best wel een deuk gegeven aan mijn zelfvertrouwen. Ik twijfel nu enorm aan de tentamens die ik nog moet halen van jaar 2. Het lijkt voor mij echt onbegonnen zaak. En dan zou ik het liefste willen opgeven. Maar ik ben er bijna. Alleen nog vier tentamens maken, twee dossiers inleveren, mijn scriptie schrijven en dan heb ik mijn diploma. Alleen duurt het nu langer dan ik had verwacht en dat is een baalmoment.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten