vrijdag 8 november 2013

Projectje Photoshop

De afgelopen weken heb ik op school leren Photoshoppen. Uit praktische overwegingen heb ik een proefversie van Photoshop gedownload op mijn eigen computer. Naast mijn schoolopdrachten heb ik ook eigen foto's die ik kan Photoshoppen. Dit heb ik vandaag gedaan. Gewoon net een foto net iets mooier maken met de belichting en dergelijke.

Met de zomervakantie in Egypte afgelopen zomer hebben Leon en ik een foto gemaakt. Op de achtergrond stond de naam van het hotel en het jaartal 2013. Wij hebben allebei afzondelijk geposseerd. Deze foto's waren qua belichting niet erg mooi en zat er een grote zonnestraal doorheen. Dit heb ik allemaal mooi weg gephotoshopt. Deze foto laat ik printen en dan stoppen wij die in een lijstje die wij in Egypte hebben gekocht. Echt een leuke! Er staat een kameel op :D

Naast het vakantiefoto projectje heb ik voor een Prezi presentatie een achtergrond gemaakt met Photoshop. Erg leuk geworden al zeg ik het zelf.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten