donderdag 14 november 2013

Druk



Het afstuderen komt steeds dichterbij. Ik heb gelukkig een plek waar ik vanaf eind januari kan afstuderen. De druk ligt meer bij morgen, want dan moet het aanmeldingsformulier ingeleverd worden. Van mijn klasgenootjes hoorde ik dat het veel werk is. Nu moet ik nog beginnen met het invullen van het formulier. Ik heb geen idee hoelang dit gaat duren. Ik hoop toch wel dat ik mijn formulier morgen op de mail kan doen. Anders kan ik nog niet beginnen met afstuderen. Het wordt dus nog even stressen. De druk van het afstuderen is bij mij nog iets groter, want ik heb nog niet alle studiepunten van jaar 2 behaald. Volgende week krijg ik mijn cijfer te horen van het beslissende tentamen. Als ik dat tentamen na vijf keer nog niet heb gehaald, dan wordt het in januari extra spannend of ik überhaupt wel mag afstuderen. Want dan heb ik de allerlaatste kans om zonder studievertraging af te studeren.

Vandaag was weer een normale dag op school. De eerste les was een les financieel management van het tweede jaar. Dit tentamen heb ik nog steeds niet behaald. Daarom volg ik de lessen opnieuw. Vervolgens heb ik nog een uurtje aan het project gewerkt. In de middag hadden wij nog een college over grafisch vormgeven. Het was vooral plaatjes kijken. Best jammer, want die plaatjes kon ik net zo goed thuis kijken.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten