dinsdag 19 november 2013

Slaap is welkom



Vandaag moest ik vroeg opstaan om voor het project een locatie te bezoeken. In het weekend was ik relatief laat naar bed gedaan en daar moest ik zelfs nog vandaag de gevolgen van ondervinden. Vannacht kon ik moeilijk in slaap vallen, omdat ik van het weekend gewend was geworden om na middernacht te gaan slapen. Gisteravond kon ik omdat ik moest trainen geen tv kijken. Er kwamen een aantal programma's die ik graag wou zien. Ik heb in mijn bed alle programma's terug gekeken op mijn tablet. Ik kon dit keer ook moeilijk slapen, maar het was toch gelukt om 03.30 uur. Maargoed, terug naar het begin van de blog. Ik kon vanochtend moeilijk mijn bed uit komen. Ik moest haasten, maar ik was op tijd. Na een treinrit van twee uur kwamen wij eindelijk op locatie aan. Het was een goede zet om daar een keer langs te gaan om een beeld te krijgen. Meteen na dit bezoek moesten wij terug naar school. Daar kregen wij een gastcollege gevolgd door een creatieve sessie.

Uiteindelijk was ik om 17.30 uur thuis. Na het eten heb ik nog een paar filmpjes gekeken op Youtube en daarna ben ik begonnen aan mijn huiswerk. Vandaag ga ik maar vroeg mijn bed in duiken. Morgen moet ik namelijk om 7.50 uur de trein pakken. Ook weer zo vroeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten