zondag 17 november 2013

Weekend blog 2

Ik ben er achter gekomen dat een blog schrijven op zaterdag voor mij niet haalbaar is. In het weekend moet ik vaak in de avond korfballen, waardoor ik dus ook laat thuis ben. Ik heb dus besloten dat ik de blog van zaterdag samen doe met de blog van zondag. Ik maak er dus een weekendblog van. Dus elke zondag een extra lange blog.

 
Zaterdag was het de laatste dag van het Glow festival. Dat is een lichtfestival in Eindhoven. In al die jaren dat ik een relatie heb met Leon ben ik nog nooit naar Glow geweest. Leon was er dit jaar al een keer heen geweest met zijn vrienden.  Maar vond het ook leuk om er samen heen te gaan. Dit hebben wij ook gedaan. Met Glow loop je een route en langs die route zijn er op verschillende plekken kunstwerken te zien gemaakt met licht. Het was een hele leuke ervaring en ik kan het iedereen aanraden om daar volgend jaar heen te gaan. Het hoogtepunt was voor mij de lichtshow in het Philipsstadion. Het duurde wel lang om daar binnen te komen, maar het was zeker het wachten waard. De lichtshow duurde niet lang, maar was echt mooi gemaakt.
Eerder die dag zijn Leon en ik nog naar de IKEA geweest. Wij hadden zin om iets te doen en wij moesten van de moeder van Leon nog Sinterklaas cadeautjes verzinnen. In de IKEA kom je altijd wel wat leuks tegen. Wij hebben wel een aantal leuke spulletjes gezien. In het restaurant van IKEA hebben wij nog een ijsje gegeten.

Vandaag was een rustig dagje. Ik heb wat huiswerk gemaakt en op de bank gehangen. Dit weekend heeft Leon voor ons gekookt. Met de afspraak dat ik het op zou ruimen. Ik had daarbij ingestemd, omdat ik geen geduld heb om te koken. Ik had niet zo veel zin om elke dag alle potten en pannen op te ruimen. Dus heb ik alles van het hele weekend opgespaard. Tot grote ergernis van Leon, want hij houdt niet van rommel. Vandaag moest het er toch van komen. Alles opruimen...het moet maar. Gelukkig kreeg ik er wel voldoening van. Vanavond ga ik nog even verder met bank hangen. Ik weet nog niet of er wat op tv komt wat Leon en ik allebei leuk vinden om te kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten