maandag 18 november 2013

Terugreis


Na een heerlijk weekend bij mijn vriend in Eindhoven, is het op maandag weer tijd om naar huis te gaan. Als alles mee zit is dat ongeveer 2.5 uur reizen. De reis begon met de bus. Normaal gesproken moet ik ongeveer drie minuten lopen naar de bushalte. Dit weekend was de weg bij de bushalte opengebroken, waardoor de bushalte verplaatst was. Nu was het tien minuten lopen. Nergens was op internet de vertrektijden te vinden van die tijdelijke halte. Ik een beetje schatten hoe laat de bus bij de normale halte zou zijn en hoe laat de bus bij de tijdelijke bushalte zou zijn. Ik kwam aan bij de tijdelijke bushalte, waar een meneer stond die vertelde dat de bus net vertrokken was. Nergens stonden vertrektijden. Uiteindelijk heb ik een half uur moeten wachten totdat de bus kwam. Het wachten was behoorlijk koud. Ik had namelijk nog geen handschoenen, sjaal en een muts meegenomen van thuis. Nu weet ik dat ik die even tevoorschijn moet halen voor morgen. Verder ging de reis voorspoedig. In de trein heb ik een bakje vla gegeten met een plastic vork. En ja..dat lukte. Verder heb ik spelletjes gespeeld op mijn tablet.


Verder heb ik een rustig dagje gehad. Ik heb programma's die in het weekend werden uitgezonden terug gekeken. Zo meteen ga ik weer naar korfbal trainen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten