maandag 25 november 2013

Wat een geluk

 Ik mag zeggen dat de laatste tijd de geluk aan mijn zijde staat. Ik wil het eigenlijk niet hard op zeggen, maar dat gevoel heb ik wel. Één van de eerste bedrijven die ik heb aangeschreven om voor afstuderen waren geïnteresseerd dat ik bij hun een afstudeeropdracht voor kan doen. Afgelopen vrijdag heb ik mijn opdracht besproken en ik heb een hele leuke opdracht binnen. Gisteren kwam de buurvrouw aanzetten met de portemonnee die ik kwijt was. Vandaag reed ik met de auto naar trainen totdat de politie opeens de weg had afgezet. Ik moest dus oprijden. Ik was op de heenweg en terugweg in één keer goed gereden zonder in paniek te raken. Ik ben blij dat ik op mijn richtingsgevoel kan vertrouwen.
Nu hoop ik dat het geluk dit schooljaar nog aan mijn zijde blijft. Ik wil namelijk heel erg graag afstuderen.


Waar hebben jullie geluk mee gehad?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten