donderdag 7 november 2013

Wat een ontdekking!

Gisteren zag ik op de tijdlijn van mijn Facebook een aantal Bitstrips voorbij komen. Ik ontdekte dat deze Bitstrips gemaakt werden met een app. Meteen heb ik die app gedownload en kon ik beginnen met het maken van mijzelf. Toen dit eenmaal klaar was begon de lol pas echt. Bitstrips bevat honderden plaatjes waarin jezelf en met vrienden een rol in speelt. Met een leuke tekst eronder maakt wordt het plaatje compleet.

Ik was meteen verkocht. Ik ben op het idee gekomen om per dag één plaatje uit te kiezen wat laat zien wat ik die dag heb gedaan. Dit heb ik My Life In Bitstrips genoemd. Het plan is om elke dag op Facebook en op deze blog een foto te plaatsen. Op mijn blog komt daar een toelichting bij.

Vandaag ben ik begonnen en ik heb een passende Bitstrip kunnen vinden.

Vandaag had ik een tentamen van mijn minor Creative Industry. Ik had niet zo goed geleerd, omdat mijn prioriteiten bij een ander tentamen lagen. Een paar dagen eerder had ik de vijfde kans gemaakt van een tentamen van het tweede leerjaar. Deze moet ik halen, anders mag ik niet afstuderen. Maar goed, ik kreeg het vragen formulier en ik las de vragen door. Bij de meeste vragen had ik geen idee wat het antwoord was. Uiteindelijk heb ik gewoon maar antwoorden verzonnen. Ik weet zeker dat het een onvoldoende wordt. Volgende keer beter.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten