zondag 24 november 2013

Weekend blog 3




 Zaterdag hebben Leon en ik tot 12.00 uur uitgeslapen. Na het ontbijt zijn wij weer naar mijn kamer te gaan en we besloten te gaan gamen. Eerst zouden wij op de Wii gaan. Alleen de batterijen van de controlers moesten nog opgeladen worden. Ik had op zolder een Playstation 1 staan. Daarop hebben wij het spel Revolt gespeeld. Leon was niet echt te spreken over de grafics. Ik moet toegeven, het was niet erg goed, maar ik vond het spel wel te doen. Toen we Revolt wel gezien hadden, waren de Wii controlers opgeladen. Wij speelden het spel Wii Sports Resort. Dit is een spel met daarin verschillende sporten. Mijn favoriet is wakeboarden en Leon vind het spel met de vliegtuigjes erg leuk. Ik ben niet zo goed in het vliegtuigjes spel en Leon wint altijd. Ik kan niet zo goed tegen mijn verlies, maar als Leon wint is hij altijd overdreven blij. Dat vind ik minder leuk.


 Vandaag gingen Leon en ik sporten. Leon ging hardlopen en ik ging met hem mee skeeleren. Wij hebben 9 kilometer gedaan in 50 minuten. Het was dus een aardig tempo. Vanmiddag werd ik blij verrast door de over buurvrouw. Zij stond in eens met mijn portemonnee in haar handen voor de deur. Ik was echt enorm blij dat ik mijn pasjes weer terug had. Want ik had echt geen zin om alles opnieuw aan te vragen. Echter zou het mij ook enorm veel geld gekost hebben. Een rijbewijs opnieuw aanvragen is al 70,-. Vanavond zijn wij met de familie uit eten gegaan bij het van der Valk hotel in Almere. Het eten was echt heerlijk en het zag er echt mooi uit. Ik heb er veel foto's van gemaakt. Ik had geen voorgerecht, omdat ik van de vorige keer wist dat ik het toetje dan niet zou op krijgen. Als hoofdgerecht had ik de schnitzel met barbecue saus en als toetje had ik de trio van chocolade. Echt een aanrader om daar te eten. Alleen vond ik dat de bediening lang wachtte met het ophalen van de borden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten