vrijdag 22 november 2013

Goed gevoel

Vandaag had ik best een lange dag. Mijn dag begon met een tegenvaller omdat ik  mijn portemonnee kwijt ben. Ik heb op alle plekken in huis gekeken, maar ik heb niets kunnen vinden. Maargoed, dat ter zijde. De dag begon met een interessant college over het Multiverse model. Dat is een model dat laat zien in welke wereld een product zich bevind. Daarna had ik nog een college over rechten in de creatieve sector. Ik heb daar niet zo veel mee, dus daarom vond ik het best een saai college. De lesdag was na dit college al voorbij en wij gingen met de projectgroep vergaderen over de concepten die wij dinsdag moeten presenteren. Dit ging best goed en deze hebben wij ook meteen op school uitgewerkt. Wij hadden ook nog een vergadering met een ander groepje die een creatief concept voor onze opdracht moet verzinnen. Zij zijn op de goede weg en wij hebben nog een paar dingen gevonden die nog beter omschreven kunnen worden.

Toen ik thuis kwam was Leon er al. We hebben lekker bijgepraat, gegeten. En daarna had ik nog een afspraak in Weesp. De afspraak was voor mijn afstudeeropdracht. Deze was nog niet besproken. Ik vond het een fijn gesprek en ik denk dat ik een hele leuke opdracht binnen heb gehaald. Ik heb er in ieder geval een goed gevoel over.
Nu zit ik naast Leon op de bank. Het hele weekend is hij bij mij thuis, dus dat is gezellig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten