woensdag 20 november 2013

Pizza time!

Missie vroeg opstaan is gelukt. Ik werd vanochtend uitgeruster wakker dan de vorige dagen. Ook al was vanochtend nog veel vroeger. Vandaag heb ik de hele dag op school doorgebracht. In de ochtend had ik anderhalve uur les en vervolgens vier tussen uren en dan nog een heel middag programma met vergaderingen en ten slotte nog een college.
Eenmaal thuis gekomen zat er een heerlijke pizza in de oven. Ik wist nog niet wat wij gingen eten, dus het was wel een verrassing. Ik ben echt dol op pizza. Ik eet het niet vaak. Zo ongeveer twee keer per maand, maar elke keer als ik een pizza eet geniet ik er van.
*Funnyfact: Toen ik 17 jaar was heb ik mijn eerste pizza gegeten. Ik heb geen idee waarom ik voor die tijd nooit pizza had gegeten. Waarschijnlijk kochten mijn ouders nooit pizza, waardoor ik het ook nooit heb gegeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten