woensdag 27 november 2013

Sintcadeautjes shoppen



Vandaag zat ik van half 9 tot 10.00 uur op school voor een extra college. Daarna ben ik naar de stad geweest in Almere. Als eerste ging ik naar de Primark. Ik heb wel een aantal leuke dingen gezien die ik om mijn verlanglijstje kan zetten voor Sinterklaas. Zelf ging ik naar de stad om de laatste cadeautjes te kopen. Aanstaande zaterdag vier ik Sinterklaas met mijn korfbalteam. Na de wedstrijd die om 19.30 uur afgelopen is gaan wij vanuit Doorn naar Almere om daar bij teamgenootjes thuis Sinterklaas te vieren. Iedereen koopt twee cadeautjes van ongeveer 5 euro en dan gaan wij een dobbelspel spelen. Vorig jaar hadden wij dit ook gedaan en het was een groot succes.

Op 14 december vier ik Sinterklaas met mijn schoonfamilie. Zij doen ieder jaar surprises en dit keer doe ik voor de vijfde keer mee. Het beloofd een avond te worden met veel gezelligheid en cadeautjes. Ook voor dit feestje ben ik goed geslaagd vandaag. Het was een beetje improviseren, omdat er een prijslimiet op zit. Maar het is uiteindelijk wel gelukt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten