woensdag 13 november 2013

Uurtje vergist

Ook vandaag kon ik lekker uitslapen. Ik had mij een uur in de tijd vergist. Ik stond dus één uur te vroeg klaar om naar school te gaan. Gelukkig kwam ik er nog net op tijd achter voordat ik mij moest vervelen op school. Ik had vanochtend dus nog genoeg tijd om mijn kamer een beetje op te ruimen. Ik had van anderhalve week aan vuile was in mijn kamer liggen. Tijd dus om deze in de was te doen. Het washok lag helemaal vol met schone droge was. Ik kon niet bij de wasmachine dus heb ik die was opgeruimd. Al mijn vuile kleding uit mijn kamer heb  ik verzameld en in de lege wasmand gedaan.
Mijn kamer is ondanks dat ik mijn vuile was heb opgeruimd nog steeds een rommel. In mijn kamer liggen al mijn korfbalspullen verspreid en ook mijn Sinterklaas cadeautjes liggen al ingepakt klaar in mijn kamer. Ik moet het eerdaags maar eens goed gaan opruimen.

Vandaag had ik wederom een rustige dag op school. Samen met mijn projectgroep hadden wij een gesprek met onze nieuwe opdrachtgevers. De opdrachtgever is in dit geval een andere gezellige projectgroep. Daarna hadden wij nog twee colleges. Deze waren naar mijn idee een beetje overbodig omdat de opdracht al duidelijk is geworden met het gesprek met de andere projectgroepen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten