dinsdag 12 november 2013

Nog even wachten




Omdat mijn vriend in Eindhoven woont en ik in Almere, zien wij elkaar niet vaak. Eigenlijk zien wij elkaar meestal in het weekend. Leon is voor zijn werk voor een half jaar werkzaam in een plaats in de buurt van Zwolle. Daar overnacht hij dan ook. Leon vind het leuk om op één doordeweekse avond langs te komen. Dat is al een paar weken de dinsdagavond.  Vandaag kon Leon niet komen, omdat hij het druk heeft op zijn werk. Afgelopen weekend hebben wij elkaar ook niet gezien. En het is nu twee weken geleden dat wij elkaar hebben gezien.  Daarom mis ik hem op dit moment heel erg.  Ik heb wel contact met Leon via WhatsApp,  maar dat is toch anders dan elkaar in het echt zien. Vrijdag ga ik meteen uit school naar Eindhoven.  Dus nog even een paar dagen wachten totdat wij elkaar in de armen kunnen sluiten.

Vandaag had ik een rustige middag op school. Ik hoefde voor anderhalf uur naar school. We hadden twee nieuwe mensen die ons kwamen versterken met het project.  Wij kenden elkaar nog niet zo goed dus een kennismaking was op zijn plaats. Dit hebben wij een uur gedaan en het laatste half uurtje hadden wij een gesprek met onze consultant.  Uiteindelijk duurde het allemaal wat langer en we moesten nog een afspraak maken met onze vorige consultant voor een eindgesprek. Om half 5 waren wij klaar op school en ik was net op tijd voor het avondeten thuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten