maandag 11 november 2013

Mama's verjaardag

11 november is de dag dat mijn moeder jarig is. Ze heeft het geluk dat ze door alle buurt kinderen wordt toegezongen. En dat ze snoepjes mag uitdelen. Dan is het gewoon Sint Maarten maar ik vind het zelf altijd wel leuk dat er mensen langs komen om een liedje te zingen ook al is het voor Sint Maarten.

Nu even wat anders want mijn dag was niet zoals alle andere schooldagen. Vandaag was de kick off van de nieuwe periode. Alle projectgroepen moeten een pitch houden en aan de hand daarvan mochten wij kiezen welk project je wou. Na eerst 3 uur achter elkaar naar presentatie te hebben geluisterd mocht je samen met je eigen projectgroep een keuze maken. Gelukkig hadden wij onze eerste keuze. Daarna heb ik nog even moeten wachten voor een afspraak om wat te laten ondertekenen voor het afstuderen.

Toen ik thuis kwam zag ik lekker snoepjes in de hal staan. Ik kon het natuurlijk niet laten om er een paar van op te eten. Tja er lag chocolade. En voor degenen die mij een beetje kennen weten dat ik daar gek op ben.  Vanavond weer lekker korfbal trainen en morgen kan ik uitslapen want ik hoef pas om 14.30 uur op school te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten