vrijdag 15 november 2013

Oma jarig

Mijn oma is vandaag 88 geworden en dat vind ik een vermelding waard om mijn blog. Ik hoorde van mijn vader dat mijn oma een beetje emotioneel was en had mij gevraagd om haar te bellen om haar op te vrolijken. Dat heb ik gedaan. Mijn oma vond het heel leuk dat ik belde. Zij had heel veel praatjes en dat is een goed teken. Ze heeft een lekkere verjaardag gehad. Volgende week zondag gaan wij met de hele familie eten bij het Van Der Valk hotel in Almere. Wij hebber er wel eens vaker gegeten en het was echt heerlijk.

Vandaag had ik een kort dagje op school. De colleges vond ik erg interessant. Wij hebben eindelijk het cijfer gekregen van het dossier. Ik had hem niet gehaald, omdat ik een opdracht verkeerd had begrepen. Ik weet niet wat nu de bedoeling is maar ik hoop dat ik alleen die opdracht opnieuw mag inleveren. Na school ben met de trein naar Eindhoven gegaan. Bij Leon aangekomen heb ik snel nog het aanmeldingsformulier geschreven. Gelukkig was ik optijd klaar. Het is toch wel weer heel fijn om hem weer te zien en te kunnen knuffelen. Nu zit ik lekker op de bank naar The Voice Of Holland te kijken.

1 opmerking: