zondag 10 november 2013

Weekend blog

Gisteren op het moment dat ik een Bitstrip wou plaatsen had ik geen internet. Vandaar dat ik vandaag twee Bitstrips laat zien en daar iets bij schrijf.

 Zaterdag ben ik in de ochtend/middag naar de stad geweest om cadeautjes te kopen voor mijn moeders verjaardag.  Ik had tijd in de middag, omdat mijn eigen korfbalwedstrijd niet door ging. In de namiddag ging ik toch naar korfbal om een wedstrijd mee te spelen met een ander team. Wij speelden tegen een tegenstander die in het geel speelt en omdat het een uitwedstrijd was moesten wij in een ander kleur shirt spelen.  De kleur was rood. Echt super vreemd dat je opeens naar mensen met een andere kleur moet gooien dan je gewend bent. Echter is dat bij iedereen geen één keer fout gegaan. Deze wedstrijd was om ongeveer 20.00 uur afgelopen. Daarna gingen wij snel douchen om vervolgens naar de McDonalds te gaan. Na het sporten heb ik nooit honger en dat was dit keer ook het geval. Ik nam een klein menu en daarna had ik trek in een ijsje. Er waren dit keer heerlijke smaken van de McFlurry dat ik niet kon kiezen. Uiteindelijk toch een keuze gemaakt. Het werd dit keer de Magnum Almond variant. Ik vond hem persoonlijk een beetje tegenvallen, helaas. (Funny fact: Mijn zusje werkt bij de McDonalds in Almere. Ik was weliswaar in Amersfoort, maar ik heb haar wel in mijn Bitstrip gedaan.)
 
Zondag vierde mijn moeder haar verjaardag voor de familie. Rond de klok van 11 kwam iedereen langs en bleven lunchen. Mijn vader maakte heerlijke broodjes en mijn moeder had een lekkere appeltaart gemaakt. Rond 15.00 uur was iedereen naar huis gegaan. Mijn oma bleef tot na het avond eten en ik vond het wel leuk om een spelletje met haar te spelen. Ik was net iets te goed in de spelletjes. En heb ze allemaal gewonnen. We speelden Betoverde doolhof en Rolit. Op dit moment ben ik de MTV EMA's aan het kijken. Het is echt weer Amerikaans opgezet. Je moet ervan houden. De artiesten tot nu toe vind ik wel goed. Maar dat gedoe eromheen vind ik wat overdreven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten